Wprowadzamy na rynek nowy format

Za komercjalizację i zarządzanie odpowiada firma RetPro

Za komercjalizację i zarządzanie odpowiada firma RetPro

Koncepcja centrów outletowych Fashion House Outlet Centre przyjęła się doskonale na polskim rynku. Obecnie w kraju działają trzy obiekty tego typu pod marką Fashion House: w Sosnowcu, Gdańsku i Piasecznie. Staramy się unowocześnić ten format i łączyć centra outletowe z parkami handlowymi oraz działalnością dodatkową. Scalenie tych projektów w jednym kompleksie – Morskim Parku Handlowym – jest pierwszym takim rozwiązaniem realizowanym przez Liebrecht & wooD w Polsce, sprawdzonym już wcześniej w inwestycji West Park w stolicy Rumunii, Bukareszcie. Dzięki nowemu projektowi nie tylko markowa odzież i obuwie, ale również hipermarket spożywczy, artykuły dla domu i ogrodu, i wiele innych – dostępne będą w jednym miejscu.

Zależy nam również na rozwijaniu formatu galerii miejskich, łączących powierzchnię biurową z lokalnymi centrami handlowymi. To produkt z przyszłością, ponieważ doskonale łączy elementy praca – czas wolny – zakupy.  Przykładem takiego obiektu będzie Galeria Miejska na Placu Unii w Warszawie. Obecnie dopracowujemy szczegóły projektu. Jednocześnie staramy się zdefiniować koncepcję naszego centrum handlowego: jakich klientów chcemy, czego będą oczekiwać, jakich najemców powinniśmy mieć, jakie są idealne powierzchnie itp. Na pewno będą tam Supersam i restauracja McDonald’s.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016