Mazovia podsumowuje pierwszy rok na rynku

– Mazovia swój sukces zawdzięcza w pierwszej kolejności konsekwencji i determinacji inwestora – lokalnego przedsiębiorcy Andrzeja Lewandowskiego, założyciela firmy Lewandpol – mówi Maciej Mazur, prezes Mallson Polska, spółki nadzorującej m.in. komercjalizację galerii. – Lewandowski zrealizował obiekt, który został uznany za najlepsze duże centrum handlowe – dodaje. W ramach konkursu Shopping Center Awards 2011, organizowanego przez redakcję portalu Retailnet.pl i miesięcznika Shopping Center Poland, Mazovia wygrała rywalizację w tej właśnie kategorii.

Pomogło też silne przekonanie o tym, że inwestycja musi się udać. – Sprawdziło się powiedzenie, że wiara przenosi góry. Wierzyliśmy w ten projekt, mimo, że inni uprzedzali, że otwieranie galerii w 2010 roku będzie owiane ryzykiem niepowodzenia – powiedział Bogdan Sumiński, pełnomocnik zarządu firmy Lewandpol, odbierając nagrodę.

Nie bez znaczenia pozostały również takie czynniki jak korzystna lokalizacja, najszersza w regionie oferta handlowa i dobry mix najemców, a także sprawne zarządzanie projektem. – Wysoką pozycję rynkową potwierdzają frekwencja klientów, obroty najemców, jak również pozyskanie po otwarciu galerii tak wymagających marek jak Zara czy Mango – zaznacza Mazur.

Reklama

Galeria Jurajska