Magnolia Park: strategia na lata 2011-2016

Nowe podejście zakłada zintegrowane działania w obrębie zarządzania, marketingu i komunikacji. Strategia w obszarze komunikacji z najemcami uwzględnia selektywną współpracę ze sklepami i wykorzystanie potencjału poszczególnych branż i siły marek obecnych w centrum.

– Punktem wyjścia jest pełne wykorzystanie wiedzy oraz doświadczeń sieci handlowych i zarządcy obiektu. Należy pamiętać że Metro Group Asset Management nadzoruje kilkanaście centrów w Polsce. Takie podejście umożliwia wypracowanie optymalnych rozwiązań  – powiedziała Renata Kinde-Czyż, członek zarządu Metro Group Asset Management. 

Strategia obejmuje również zmiany architektoniczne na terenie centrum. Dotyczą one między innymi wprowadzenia nowego systemu tablic nawigacyjnych oraz znaków informacyjnych umieszczonych
w galerii. Ponadto w pasażu centrum pojawią się  strefy wypoczynkowe – specjalnie wydzielone i odpowiednio zaprojektowane oraz zaaranżowane przestrzenie, w których klienci będą mogli odpocząć podczas zakupów lub skorzystać z bezpłatnej internetowej sieci bezprzewodowej WiFi.

Obecnie na powierzchni 74,4 tys. mkw. Magnolia Park znajduje się ponad 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Centrum posiada unikalną ofertę markowych sklepów takich jak: Aldo, Almi Decor, Denon, Esprit, jedyny w mieście salon Eva Minge, Gabor, Home&You, Pandora, Peek&Cloppenburg, Promod, Reserved, Saturn, Swiss, W.Kruk, Zara, a także jedyne we Wrocławiu kino 5D.

Reklama

Galeria Jurajska