– Oceniamy, że w sobotę odwiedziło nas 50 tys. osób. W niedzielę – 40 tys. Naszym zdaniem otwarcie było bardzo udane. Najemcy potwierdzili, ze ich utargi były najlepsze od kilku lat – dodał Dariusz Jędrzejewski. Prezes spółki Turzyn powiedział także, że oprócz dotychczasowych klientów targowiska, pojawiło się bardzo dużo nowych klientów z zasobniejszym portfelem. Podczas otwarcia obiektu na klientów czekały atrakcje, konkursy, pokazy i koncerty.

Centrum handlowe Turzyn powstało w miejscu dawnego targowiska, w rejonie al. Bohaterów Warszawy i ulicy 26 stycznia. Galeria dysponuje łączną powierzchnią ponad 22 tys. mkw. Trzypiętrowy budynek mieści ok. 250 sklepów, strefę gastronomiczną oraz rozrywkową. W galerii jest także miejsce dla centrum odnowy biologicznej. Operatorem spożywczym są delikatesy Piotr i Paweł. Dla klientów przygotowano parking na 450 samochodów. Na drugim piętrze przewidziano powierzchnię usługowo-biurową. Centrum wzmocniło ofertę handlowo-rozrywkową miasta o kino 5D Extreme i centrum squasha.

Generalnym wykonawcą inwestycji jest firma Erbud. Za kształt architektoniczny odpowiada pracownia Metropolis. Część kosztów budowy obiektu sfinansowała spółka Turzyn. Szacunkowy koszt całego projektu to 50 mln zł.