System zainstalowany w nowo otwartej galerii Turawa Park liczy klientów, a specjalna wizualizacja programu raportującego pokazuje kierunek ich ruchu. Dzięki temu rozwiązaniu pracownicy centrum widzą, które obszary są chętniej odwiedzane, a które wymagają więcej uwagi z ich strony. Interfejs pozwala także przeanalizować i zaprezentować wszystkie potrzebne dane, bieżące i z minionych okresów. – Myślę, że system liczenia klientów Fast-Track zainstalowany w Turawa Park będzie niezwykle przydatnym narzędziem z powodzeniem wykorzystywanym w codziennej pracy. Jest nam niezwykle miło, że zaufało nam kolejne nowo otwarte centrum handlowe w Polsce – powiedział Russell Edwards prezes firmy.

Reveal Systems pojawił się na polskim rynku w 2003 roku. Swoje rozwiązania wprowadził m.in. w: Silesia City Centre, centrach M1, europejskich centrach Fashion House.

W Centrum Handlowym Turawa Park w Opolu na 40 tys. mkw. powierzchni najmu znajduje się 80 sklepów i restauracji, oferujących szeroką gamę usług i produktów uznanych polskich i zagranicznych marek. Dogodna lokalizacja, tuż przy północnej obwodnicy Opola, zapewnia szybki dojazd do obiektu, a 1,6 tys. miejsc na darmowym parkingu umożliwia bezproblemowe pozostawienie samochodu.

Zarządca centrum, Colliers International jest wiodącą firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości, zatrudniającą ponad 15 tys. pracowników w 481 biurach w 62 krajach. Jako część spółki giełdowej FirstService Corporation (notowanej na NASDAQ oraz TSX) Colliers oferuje z jednej strony stabilność silnego partnera finansowego, a z drugiej – ogromne zaangażowanie w realizowane projekty wynikające z modelu własności partnerskiej. Colliers doradza najemcom komercyjnym, właścicielom nieruchomości oraz inwestorom. Zajmuje się pośrednictwem w zakresie wynajmu, sprzedaży i zarządzania nieruchomościami, a także doradztwem na rynku inwestycji hotelowych i rekreacyjnych, nadzorem budowlanym, wyceną oraz badaniami rynku. W Polsce firma działa od 1997 roku.