Wrześniowe spotkanie będzie dla najemców okazją, aby poznać najnowsze inwestycje, nawet te, powstające w mniejszych miejscowościach. Przedstawiciele sieci handlowych będą mogli także wziąć udział w dyskusji o tworzeniu standardów współpracy, nowych konceptach retailowych oraz warunkach zachowania równowagi w relacji najemca-zarządca.

Firma Kazar znajduje się obecnie w bardzo ważnym momencie swojej działalności. Trwają spekulacje dotyczące połączenia firmy z inną marką obuwniczą – Gino Rossi. Na razie nie wiadomo, czy w nowym układzie firma będzie funkcjonować, tak jak do tej pory, jako samodzielny najemca powierzchni w centrach handlowych. Obecnie produkty marki Kazar można kupić w 30 ekskluzywnych salonach firmowych oraz trzech salonach outletowych zlokalizowanych w największych miastach Polski. Najnowszy sklep marki zaczął funkcjonować 6 kwietnia wraz z otwarciem Galerii Słonecznej w Radomiu.

Kazar jest młodą, ale dynamicznie rozwijającą się firmą oferującą obuwie i galanterię skórzaną. Produkty tej firmy znane są z wysokiej jakości, starannego wykonania oraz nowoczesnego wzornictwa. Spółka działa aktywnie w obszarze marketingu. Marka założyła swój fan page na portalu Facebook i poprzez media społecznościowe dociera do swoich klientów.