Spotkajmy się w Hiltonie

Shopping Center Forum & Trade Fair 2011 to niepowtarzalne spotkanie, dające okazję do rozmowy o nowych projektach, nawiązania kontaktów biznesowych, podyskutowania o najważniejszych problemach rynku, zapoznania sie ze wszystkim tym, co na nim nowe, ciekawe, wartościowe.

Wrześniowa impreza będzie różniła się od dotychczas organizowanych pod kilkoma względami. Przede wszystkim skalą. Organizatorzy oczekują, że nie zabraknie na nich nikogo z liderów branży. – To miejsce, w którym nie można nie być – uważa Rafał Sonik, prezes zarządu Gemini Holdings, przyznając, że SCF jest największa tego typu konferencją w kraju. – To znakomita okazja do spotkań z najważniejszymi przedstawicielami środowiska, z którym na ogół kontaktujemy sie wyłącznie za pośrednictwem maili i telefonów, a nie bezpośrednich rozmów – dodaje Anna Bandurska, prezes zarządu Alfa Plaza.

Dotychczas taka wymiana poglądów możliwa była tylko w Cannes, podczas targów MAPIC. Odległość od Polski i koszty związane z uczestnictwem w tej prestiżowej, na skalę światową lub przynajmniej europejską im imprezie, siłą rzeczy ograniczały liczbę uczestników z Polski. Teraz będą oni mogli spotkać się w Warszawie. O tym, że warto, przekonaliśmy się w marcu. W Shopping Center & Awards uczestniczyli prezesi, dyrektorzy i menedżerowie ponad dwustu firm.

Teraz może być ich jeszcze więcej. To efekt zmiany formuły spotkania. Tym razem dwudniowej konferencji na temat bieżącej sytuacji na rynku nieruchomości komercyjnych towarzyszyć będą targi nieruchomości handlowych, na których zaprezentowane zostaną najnowsze oferty i projekty. Stworzona też zostanie okazja do nieformalnych spotkań i rozmów w punktach spotkań, business mixerach oraz na uroczystej gali podsumowującej Forum.

Wartość takich właśnie nieformalnych spotkań podkreśla Małgorzata Trzaskowska, dyrektor działu powierzchni handlowych w Colliers International: – Dają one możliwość podyskutowania o projektach czy ewentualnej współpracy. Uczestnicy coraz bardziej to doceniają. A Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych w Echo Investment podsumowuje: Shopping Center Forum & Trade Fair może stanowić znakomitą platformę wymiany informacji i przyczynić się do dalszego rozwoju polskiego rynku nieruchomości handlowych.

Reklama

Galeria Jurajska