Outlet Park Szczecin: wkrótce rozpoczęcie prac

Powierzchnia Outlet Parku przeznaczona pod wynajem wyniesie ponad 23 tys. mkw. Do dyspozycji klientów będzie około 1,4 tys. miejsc parkingowych. Obiekt zostanie zrealizowany w dwóch etapach. W pierwszej fazie powstanie galeria handlowa, w której znajdzie się 70 lokali handlowych, kino Helios, supermarket i sklep elektroniczny. Natomiast w drugiej zostanie zrealizowanych około 60 nowych sklepów. W całym obiekcie swoją ofertę zaprezentuje blisko 130 najemców.

Podzielenie projektu na część wyprzedażową i część przeznaczoną na rozrywkę to konsekwencja lokalizacji i oczekiwań lokalnego rynku. Ulica Struga, gdzie zlokalizowany będzie Outlet Park, jest główną ulicą handlową dzielnicy Prawobrzeże zamieszkiwanej przez około 100 tys. ludzi.

– W zasięgu zaledwie 10 minut pieszo od centrum mieszka kilkadziesiąt tysięcy osób, które oczekiwały od nas właśnie wielosalowego kina. Z drugiej strony bliskość węzła autostradowego, drogi ekspresowej S3 i drogi krajowej nr 3, świetna komunikacja samochodowa z główną częścią Szczecina i miejscowościami satelitarnymi powodują, że jest to idealna lokalizacja pod centrum wyprzedażowe – mówi Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

Jak informuje deweloper w zasięgu Outlet Parku, liczonego dla tego typu obiektów jako 90 minut jazdy samochodem, jest ponad 2 mln potencjalnych klientów.

Na szczecińskim rynku nieruchomości Echo Investment działa od 2002 roku. Dotychczasowe realizacje firmy to: handlowo-rozrywkowe centrum Galaxy przy al. Wyzwolenia, hotele Ibis i Novotel przy ul. Dworcowej, apartamentowiec Za Portową Bramą przy pl. Batorego. W 2010 roku spółka zbudowała nowoczesny biurowiec Oxygen przy ul. Malczewskiego.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016