Najemcy czekają na konkrety

– Shopping Center Forum zarówno w poprzedniej jak i obecnie planowanej formie, połączonej z targami, jest odpowiednim miejscem do nawiązywania kontaktów biznesowych, tych formalnych i nieformalnych. Liczę, że impreza ta stworzy okazję do prezentacji projektów, co dla dewelopera może być o tyle istotne, że projekty zostaną poddane bezpośredniej ocenie samych najemców – powiedział Jacek Kopij, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży Top Secret. Podkreśla także, że szczegółowa prezentacja obiektu przed tak dużą publicznością podnosi wiarygodność inwestora w oczach przyszłych użytkowników.

Targi nieruchomości komercyjnych i inwestycji zorganizowane w kraju są więc potrzebne, zwłaszcza że udział w niektórych zagranicznych imprezach był dla wielu firm ograniczony ze względu na koszty. Przedstawiciele sieci handlowych podkreślają jednak, że dla nich liczą się konkrety. Najważniejsze, kto będzie wystawcą: firmy reprezentujące cały rynek czy tylko nieliczni deweloperzy. Nie bez znaczenia pozostanie też forma prezentowania projektów – sucha informacja o powstaniu obiektu czy szczegóły takie jak: pozycjonowanie, strategia marketingowa, stan realizacji i komercjalizacji oraz terminy realizacji. – Ważne jest też czy na miejscu będzie można podejmować decyzje dotyczące konkretnych lokalizacji w danym projekcie – dodaje Jacek Kopij.

Na Shopping Center Forum & Trade Fair 2011 będzie można dowiedzieć się tego wszystkiego oraz osobiście porozmawiać z osobami odpowiedzialnymi za prezentowane inwestycje.

 

Reklama

Galeria Jurajska