Wólczanka otwiera stoisko w King Cross Praga

Nowości w postaci tzw. wysp firma wprowadziła w 2010 roku. Stoisko w King Cross Praga jest kolejną lokalizacją, w której pojawi się sprzedaż ze stoisk. W ten sposób firma chce przyzwyczajać klienta do swojej obecności, dlatego często wyspy zapowiadają otwarcie salonu w danym obiekcie.

Na stoiskach Wólczanki oprócz koszul będą dostępne także: jedwabne krawaty i muchy, eleganckie spinki do mankietów oraz skórzane paski.

Vistula Group jest w trakcie wprowadzania nowej aranżacji salonów marek W.Kruk oraz Vistula. W tym drugim przypadku nowością jest tzw. czerwona ściana, która wraz z odpowiednimi meblami stanowi ekspozycję dla nowej linii odzieżowej Vistula Red. To ubrania z metką Vistuli w stylu casual.

Vistula Group SA jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Obecnie do Vistula Group należą cztery marki: Vistula, Wólczanka, W.Kruk i Deni Cler. Firma posiada sieć ponad 240 sklepów, czyli ponad 24 tys. mkw. powierzchni. Wszystkie salony to punkty własne – firma nie otwiera sklepów franczyzowych. W tym roku spółka chce uruchomić około 25 nowych butików.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016