Zysk na działalności operacyjnej w 2010 roku osiągnął poziom 13,82 mln zł wobec 20,5 mln zł straty w 2009 roku. Zysk EBITDA wyniósł z kolei 19,6 mln zł. Natomiast zysk netto przypadający na akcjonariuszy podmiotu dominującego za miniony rok to 6,36 mln zł.

W 2011 roku firma zamierza kontunuować działania restrukturyzacyjne rozpoczęte w poprzednich dwóch latach. Jest to związane z eliminacją nierentownych obszarów działalności oraz optymalizacją kosztów ponoszonych przez spółkę. W liście do akcjonariuszy preses Gino Rossi – Witold Jesionowski – poinformował, że w okresie 2011-2012 miejsce najmniej rentownych placówek zajmą kolejne, przygotowywane według nowego konceptu architektonicznego. Gino Rossi planuje także uruchomienie w tym roku sklepu internetowego. Grupa chce również rozwijać swój biznes zagranicą.

Na działalność firmy w przyszłości będzie miała wpływ także sprzedaż spółki zależnej Simple Creative Products. W listopadzie zeszłego roku Gino Rossi otrzymała od Grupy Private Equity ofertę wstępną zakupu 100 proc. akcji tej firmy. Pod koniec grudnia 2010 roku firmy podpisały ogólne warunki transakcji sprzedaży. Wycena Simple Creative Products wynosi 90 mln zł.

W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i zagranicą.