Zarządca centrum zaznacza, że Magnolia Park jako młode centrum (obiekt został otwarty cztery lata temu) musi błyskawicznie reagować na zmieniające się realia i gusta konsumentów. – Nowa strategia przygotowana dla Magnolia Park opiera się na wcześniejszych założeniach i haśle przewodnim „Magnolia Park – Twój świat zmysłów”. Zakłada ona jednak efektywniejsze budowanie wizerunku oraz precyzyjne określenie pozycjonowania centrum handlowego, tak aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby kobiet, których życie koncentruje się wokół zmysłów i światowej mody – powiedział Dominik Piwek dyrektor ds. marketingu Metro Group Asset Management.

Pierwsze konkretne decyzje związane z nową koncepcją zarządzania centrum zostały już podjęte. – W marcu ruszyła rozbudowa centrum, dzięki której Magnolia Park jeszcze bardziej rozszerzy swoją ofertę. Równolegle wprowadzamy również zmiany architektoniczne na jej terenie. Dotyczą one między innymi zastosowania nowego systemu tablic nawigacyjnych, znaków informacyjnych umieszczonych na terenie galerii. Ponadto w pasażu galerii pojawią się również strefy wypoczynkowe – dodaje Piwek.

Zgodnie z nową strategią został opracowany także kalendarz działań marketingowych, które odzwierciedlają założenia strategiczne i wizerunkowe, a jednocześnie pozwalają na aktywną współpracę z najemcami. Ponadto w maju rozpocznie się już druga odsłona nowej kampanii wizerunkowej.