CH Marino: 12 nowych najemców

Oferta centrum wzbogaciła się m.in. o restaurację McDonald’s, która pojawiła się w nowym koncepcie – razem z kawiarnią McCafe. Pozostali najemcy, którzy podpisali umowy z centrum handlowym Marino to: Pepco – odzież i artykuły dekoracyjne, Smart Shoes – obuwie dla dzieci, Wasyl – odzież damska, Vabbi – odzież sportowa, Piekarnia Julka, Bacówka – wyroby wędliniarskie, Victoriy – rajstopy i bielizna, Polsat Cyfrowy, Camello – biżuteria, Cukiernia Filipinka, Dehler – odzież młodzieżowa oraz AS Foto – usługi fotograficzne.

Inwestorem i właścicielem centrum handlowego Marino we Wrocławiu jest firma Rafael Investment Sp. z o.o., należąca do grupy kapitałowej Gant Development SA. W sierpniu 2010 roku spółka przejęła także zarządzanie obiektem. Od tej pory wprowadza zmiany mające na celu skrócenia etapu decyzyjnego, bliższe współdziałanie z najemcami centrum, obniżenie kosztów zarządzania oraz przede wszystkim zwiększenie kontroli i przyspieszenie procesu komercjalizacji. – Potwierdzeniem słuszności tych działań są nowi najemcy, którzy zdecydowali się na współpracę z nami i podpisanie długoletnich umów najmu – powiedział Wojciech Rogala, dyrektor zarządzający centrum Handlowego Marino.

Centrum Handlowe Marino mieści się przy ul. Paprotnej, w pobliżu planowanego na rok 2011 odcinka północno-wschodniej obwodnicy śródmiejskiej Wrocławia. Obiekt ma 20 tys. mkw. Funkcjonuje w nim 75 sklepów. Wśród najemców są, m.in.: Takko Fashion, Douglas, CCC, 5.10.15. Operatorem spożywczym w centrum jest hipermarket Tesco. Dla klientów przygotowano bezpłatny parking na 650 miejsc.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016