CH Marino zmienia swoje oblicze

W centrum wprowadzamy wiele zmian - mówi Wojciech Rogala

W centrum wprowadzamy wiele zmian - mówi Wojciech Rogala

W pierwszym kwartale 2011 wzrosty sprzedaży najemców Marino wahały się względem analogicznego okresu w 2010 roku od 10 proc. do 15 proc., choć z miesiąca na miesiąc rosła liczba podmiotów, które osiągnęły pułap sprzedaży od 35 proc do 45 proc. Wskaźnik frekwencji podniósł się w tym czasie o 8 proc.

Rekomercjalizacja to ważny, ale nie jedyny obszar zmian w CH Marino. Jednym z filarów nowego podejścia do zarządzania obiektem jest również stała, cykliczna i bezpośrednia współpraca dyrekcji centrum z najemcami. Organizujemy spotkania w gronie najemców obiektu oraz liczne spotkania indywidualne. Wspólnie wprowadzamy także nowe narzędzia komunikacyjne, takie jak: „Biuletyn Marino” i „Podręcznik Najemcy”.

Rozmowy z sieciami, które prowadzą swój biznes w galerii były inspiracją do zasadniczych zmian w pozycjonowaniu centrum i strategii marketingowej, jaką opracowaliśmy i wdrażamy w CH Marino od początku stycznia 2011 roku. Przyjęliśmy kilka zasad, którymi powinniśmy się kierować w przekazach adresowanych do klientów. Pierwsza i podstawowa to akceptacja konceptu centrum – obiektu o średniej wielkości z ofertą handlową skierowaną do osób o przeciętnych zarobkach, które chcą zrobić bieżące zakupy za przystępną cenę. Nastawiamy się na klientów z najbliższych okolic i naszej bezpośredniej „strefy oddziaływania”, czyli miejscowości położonych na północ od Wrocławia, takich jak Trzebnica, Oborniki Śląskie i Wrocław.

Od początku tego roku wprowadziliśmy także nową linię kreacyjną z dominującym żółtym kolorem i dużym hasłem zawsze pojawiającym się na naszych materiałach: „Strefa Dobrych Zakupów”, oraz cyklicznie ukazującą się Gazetkę Marino, którą drukujemy w nakładzie 65 tysięcy egzemplarzy. Kolejną zmianą, jaką wprowadziliśmy w CH Marino są cykliczne eventy organizowane dla odwiedzających nasz obiekt. Mimo mniejszego budżetu marketingowego, w porównaniu z innymi centrami handlowymi, udało nam się zakupić sześć samochodów, stanowiących główne nagrody podczas eventów organizowanych w CH Marino w 2011 roku.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016