Salony nowych najemców znajdują się na pierwszym piętrze galerii – w strefie, w której obok siebie funkcjonuje wiele marek z ubraniami dla mężczyzn.

Lokal Paul Bright ma powierzchnię 67 mkw. Salon oferuje kolekcje dla klientów w wieku 20-50 lat. W sklepie dostępna jest zarówno elegancka, biznesowa odzież: garnitury, koszule, dodatki, jak i linie typu „casual”, przeznaczone na mniej oficjalne okazje. Salon proponuje klientom także usługę szycia ubrań na miarę.

Z kolei sklep Bytom dysponuje powierzchnią 102 mkw. Właściciel marki – firma Bytom SA – istnieje od 1945 roku. Produkuje odzież męską o klasycznej linii – garnitury, marynarki oraz spodnie.

Nowi najemcy uzupełnili ofertę eleganckiej odzieży dla mężczyzn, którą w Galerii Słonecznej reprezentują m.in.: Lavard, Vistula, Kastor, Willsoor i Ochnik.

Galeria Słoneczna ma 42 tys. mkw. powierzchni handlowej. Mieści się w niej 150 lokali handlowo-usługowych. Ponadto w centrum funkcjonuje Aquapark (dwa baseny, fitness, sauny), Multikino z sześcioma salami projekcyjnymi, amfiteatr, sezonowe lodowisko, place zabaw dla dzieci, tereny zielone z ścieżkami rowerowymi i spacerowymi. Galeria handlowa jest jednym z elementów wielofunkcyjnego projektu Centrum Słoneczne, które stanowi nową koncepcję zagospodarowania radomskiego śródmieścia.