W centrum będzie funkcjonować ponad 90 lokali handlowych

W Galerii Leszno klienci będą mogli między innymi skorzystać z oferty sklepu H&M, drogerii Rossman, supermarketu Intermarche czy marketu budowlanego Praktiker. Na terenie centrum znajdzie się też pierwsze wielosalowe kino w mieście – Cinema 3D. W Galerii Leszno będzie również wiele punktów gastronomicznych. Na dwóch poziomach znajdą się m.in.: sklep z branży RTV/AGD – Media Expert, salon sportowo-odzieżowy Sporting, New Yorker, sklep obuwniczy Deichmann, salon Smyk, Empik, McDonald’s, salon odzieżowy Takko Fashion, salon firmowy CCC, trzy odzieżowe brandy grupy LPP: Reserved, Cropp i House oraz ok. 90 sklepów i punktów usługowych reprezentujących lokalne, krajowe oraz międzynarodowe marki.

– Galeria Leszno to bardzo ciekawy projekt, który wprowadzi do miasta nowy koncept sprzedaży – mówi Wojciech Zawierucha, dyrektor operacyjny w Dziale Property Management w DTZ. – Osoby, które do tej pory po produkty uznanych marek musiały jeździć do centrów handlowych w Poznaniu czy Wrocławiu będą mogły zakupić je we „własnym” centrum – dodaje Wojciech Zawierucha.

Za proces przygotowania obiektu do otwarcia i wynajem powierzchni odpowiedzialna jest firma DTZ, która również będzie świadczyła usługi property management dla tego centrum handlowego. Inwestorem projektu jest firma Agromex Development 2, a głównym wykonawcą – Agromex Development 1 sp. z o.o.