NG2: 20 nowych sklepów w II kwartale

Plany grupy na ten rok zakładają także zwiększenie powierzchni sklepów własnych o 10 proc. w stosunku do obecnie posiadanych 140 tys. mkw. Oprócz polskiego rynku spółka chce rozwijać swój biznes również w Czechach oraz Rosji, gdzie na przełomie maja i czerwca powstaną dwa kolejne salony. W dalszej perspektywie firma zamierza wkroczyć na rynek słowacki.

Spółka NG2 odnotowała w I kwartale br. 6,23 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej. W analogicznym okresie poprzedniego roku firma miała natomiast 5,09 mln zł zysku. Skonsolidowane przychody wyniosły 184,93 mln zł wobec 195,71 mln zł w 2010 roku.

Grupa NG2 działa na rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jest znaczącym producentem w Polsce. Spółka NG2, z siedzibą w Polkowicach, jest notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od 2004 roku. Firma posiada trzy kanały dystrybucji poprzez salony firmowe CCC, sklepy obuwnicze Boti oraz sieć butików Quazi. Według stanu na koniec grudnia 2010 roku Grupa NG2 dysponowała siecią 703 placówek, w tym: 273 salonami CCC (61 to sklepy franczyzowe), 45 salonami CCC w Czechach, 49 butikami Quazi, 213 sklepami Boti (62 sklepy franczyzowe). Spółka posiada łącznie 67 zarejestrowanych marek towarowych.

Reklama

Galeria Jurajska