Targi inwestycji handlowych to czas dla biznesu

Shopping Center Forum & Trade Fair to wydarzenie zbliżone formułą do targów MAPIC, które odbywają się w Cannes. – To, co jest dla nas najważniejsze i co wyróżnia Shopping Center Forum & Trade Fair na tle targów MAPIC w Cannes to lokalny charakter imprezy i możliwość spotkania się z liczną grupą polskich najemców – również tych, którzy nie brali udziału w MAPIC. Uważam, że właśnie ten aspekt targów jest szczególnie istotny w kontekście planowania i komercjalizacji nowych inwestycji, jak również rewitalizacji projektów już istniejących – ocenia Maciej Wróblewski, wiceprezes Apsys Polska. Organizacja imprezy w kraju jest ważna także z innego względu. – Obecnie Polska to jeden z bardzo gorących rynków, najbardziej pożądanych w Europie, a to może wpłynąć na sukces imprezy – dodaje Maciej Wróblewski.

Ponadto wydarzenie zgromadzi przedstawicieli branży centrów handlowych w Polsce i stanie się miejscem dyskusji, wymiany poglądów oraz domknięcia umów i kontraktów. Dodatkowo podczas Shopping Center Forum & Trade Fair będzie można odbyć mniej formalne rozmowy. Okazją do tego będą business mixery oraz uroczysta gala podsumowująca Forum.

Shopping Center Forum & Trade Fair odbędzie się w dniach 8-9 września 2011 roku w warszawskim hotelu Hilton.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016