Mazovia uruchomiła program lojalnościowy

Każdy klient który dokona zakupu w Mazovii za kwotę minimum 50 zł otrzyma kartę Mazovia Club Card, na której będzie zbierał punkty za zakupy. Wydanie karty i naliczenie punktów odbywa się na stoisku stworzonym na potrzeby programu. Po dokonaniu zakupu hostessa zeskanuje paragon i nabije punkty. W ramach akcji klienci będą otrzymywali m.in. bony na dalsze zakupy, bilety do kina, karnety do klubu fitness, darmowe godziny na dziecięcym placu zabaw czy zaproszenia do punktów gastronomicznych. Raz w miesiącu przyznawane będą także dodatkowe benefity w postaci upominków od najemców galerii, gadżetów z logo Mazovia oraz bonów na konkretną usługę. W centrum będą również organizowane konkursy z wartościowymi nagrodami.

– Program uruchomiliśmy podczas eventu z okazji pierwszych urodzin naszej galerii w dniu 16 kwietnia 2011 roku. Od pierwszych chwil cieszy się on dużym zainteresowaniem zarówno wśród klientów, jak i samych najemców – powiedział Leszek Muziński, dyrektor Galerii Mazovia.

W obiekcie swoje sklepy posiadają najemcy debiutujący w regionie płockim, np. Media Markt, Pure Health & Fitness, Zara, H&M, Cubus, Stradivarius czy KFC. W centrum znajduje się ponad 110 sklepów, lokali gastronomicznych, punktów usługowych, kino oraz fitness i plac zabaw dla dzieci. Na bezpłatnym parkingu mieści się 780 samochodów.

Reklama

Galeria Jurajska