Nowe Wzgórze będzie miało 68 tys. mkw. powierzchni handlowej

Podpisywane umowy są wynikiem trwającej komercjalizacji nowej części obiektu. Obecnie odbywa się także relokacja najemców w istniejącej części centrum. Realizacja inwestycji rozpocznie się wkrótce. – W tej chwili zakończono prace przygotowawcze do właściwej budowy – powiedziała Anna Skrocka, przedstawiciel firmy Mayland.

Przestrzeń handlowa nowego Wzgórza koncentrować się będzie wokół trzech stref: artykułów codziennej potrzeby, rozrywki i wypoczynku (kino, kręgielnia, kawiarnie i restauracje skupione wokół głównego placu wewnątrz centrum), sklepów z odzieżą (fashion mix). Na łącznej powierzchni handlowej 68 tys. mkw. dwupoziomowego centrum znajdzie się 250 sklepów. Nowy parking pomieści docelowo 1,9 tys. aut na siedmiu kondygnacjach.

W 2009 roku Grupa Foncière Euris, właściciel centrum handlowego Wzgórze w Gdyni, powierzyła spółce Mayland przeprowadzenie projektu odnowienia istniejącego obiektu oraz budowy nowej części centrum. Firma został również project managerem Wzgórza.

Centrum handlowe Wzgórze położone jest w bezpośrednim sąsiedztwie śródmieścia i głównych szlaków komunikacyjnych Trójmiasta, wzdłuż wielopasmowej Drogi Gdyńskiej.