Szykuje się największe w kraju spotkanie przedstawicieli branży. Idea targów oraz konferencji nieruchomości handlowych i inwestycji Shopping Center Forum & Trade Fair została przygotowana z myślą o tych firmach, które z wielu powodów – w tym kadrowych bądź finansowych – nie mogły dotychczas uczestniczyć w dużych międzynarodowych imprezach.

Organizator, wydawnictwo Brog Media Biznesu, podjął się realizacji nowatorskiego na rynku, bo pierwszego w Polsce tak dużego przedsięwzięcia, które skupi deweloperów, inwestorów, zarządców i specjalistów branży nieruchomości handlowych. Do udziału mają zostać zaproszeni również prezydenci i przedstawiciele urzędów miejskich największych miast w Polsce.

Impreza będzie wypełnieniem luki, jaka u nas powstała w tej przestrzeni. Polscy deweloperzy chcą bowiem, niekoniecznie za granicą, rozmawiać z rodzimymi przedsiębiorcami – potencjalnymi najemcami czy podwykonawcami. SCF&TF stwarza właśnie taką okazję.

Równolegle z targami odbywać się będą prelekcje i panele dyskusyjne. W tym roku najważniejszym tematem ma być współpraca deweloperów z samorządami i lokalnymi władzami. Poruszone zostaną również kwestie dotyczące perspektyw rozwoju rynku centrów handlowych, warunków finansowania projektów, a także budzącej często wiele konfliktów relacji zarządca-najemca. W trakcie konferencji znajdzie się również czas na debatę Stowarzyszenia Marketingu Centrów Handlowych i kontynuację, podjętych w marcu prac nad zbiorem zasad skutecznego marketingu.

Shopping Center Forum & Trade Fair będzie również okazją do podjęcia mniej formalnych rozmów i szansą nawiązania znaczących kontaktów – będą business mixery i Gala Biznesu. Potrzebę ich organizacji zgłaszali sami uczestnicy poprzednich edycji.