Otwarcie Twierdzy: 55 tys. klientów

– Z naszych zestawień wynika, że każdy, kto przyszedł do Galerii Twierdza spędził w niej na zakupach co najmniej 3-4 godziny. Te wskaźniki bardzo dobrze rokują na przyszłość – mówi Grzegorz Jasiński, dyrektor centrum. – Już mamy przygotowane kolejne akcje prosprzedażowe, połączone z działaniami promocyjnymi naszych najemców – dodaje.

O liczbie klientów, którzy przybyli na otwarcie obiektu świadczy m.in. ilość transakcji w food courcie. Restauracja z sieci 3naj, specjalizującej się w przygotowywaniu domowego jedzenia na wagę, sprzedała blisko tonę obiadów.

Podczas otwarcia rozlosowano nagrody. Wśród szczęśliwców, którzy wygrali skutery, znaleźli się mieszkańcy całego regionu: Zamościa, Tomaszowa Lubelskiego, Hrubieszowa a nawet Lublina. Do końca miesiąca klienci mają także szansę na zdobycie nagrody głównej – wyjazdu do Disneylandu.

Rank Progress zawarł przedwstępną umowę sprzedaży Galerii Twierdza ze spółką Rumex sp. z o.o. – połączoną z funduszami Blackstone Real Estate. Obie strony zobowiązały się zawrzeć przyrzeczoną umowę sprzedaży nie później niż do końca lipca za kwotę około 48,223 mln euro netto, przy czym ostateczna cena sprzedaży może ulec zmianie w umowie przyrzeczonej po zakończeniu badania due diligence prowadzonego przez kupującego.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016