Na potrzeby sklepu spółka Fashion Group Outlet wynajęła 155 mkw. powierzchni.

Wśród najemców centrum outletowego funkcjonują również inne firmy oferujące ekskluzywne artykuły odzieżowe, buty i dodatki skórzane, m.in. Lilla Store (421 mkw.), Trussardi (175 mkw.) oraz Pinko (73 mkw.).

W centrum outletowym wkrótce otworzą się kolejne placówki. – W tej chwili trwają negocjacje z następnymi dwiema ekskluzywnymi markami – mówi Robert Gietko, Asset & Leasing Manager Polonia Property Funds, właściciela Fashion House Piaseczno.

Fashion House Outlet Centre w Piasecznie wynajęte jest w 100 proc. Nowe sklepy otwierane są w ramach rekomercajlizacji. Wynajem powierzchni w sieci Fashion House Outlet Center prowadzi dział leasingu Polonia Property Funds oraz BOIG Property Consulting.

Powierzchnia najmu obiektu wynosi 17 tys. mkw. Znajduje się na niej około 120 sklepów. Parking mieści 1200 aut. Architektonicznie budynek odwołuje się do warszawskiego Starego Miasta. Pasaż to nie zwykła alejka centrum handlowego, a stylowe uliczki z oryginalnym oświetleniem, dużą ilością zieleni i zachęcających do krótkiego odpoczynku ławeczek. Właściciel centrum posiada jeszcze dwa inne obiekty typu outlet: w Sosnowcu i Gdańsku.