Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 1,31 mln zł przy 0,60 mln zł zysku w 2010 roku.
W ujęciu jednostkowym firma osiągnęła w I kwartale tego roku 1,04 mln zł zysku netto w porównaniu z 1,42 mln zł r/r.

W całym 2010 roku skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży wyniosły 129,05 mln zł, co oznacza wzrost o 40,3 proc. Firma zanotowała także prawie 320 proc. wzrost EBITDA, ktory wyniósł 9,99 mln zł. Z kolei zysk netto spółki osiągnął poziom 4,65 mln zł wobec 0,75 mln zł straty w 2009 roku. Liczba sklepów własnych na koniec roku wyniosła 114 i wzrosła względem ubiegłego roku o 11,8 proc.
Z informacji uzyskanych przez portal Retailnet.pl wynika, że firma w 2011 roku chce otworzyć 15 nowych salonów i przeznaczyć na rozwój swojej sieci około 2,5-3 mln zł.

Wojas SA to jeden z największych polskich producentów obuwia, dysponujący siecią 120 salonów firmowych i produkujący co roku setki tysięcy par obuwia. W ofercie spółki znajduje się eleganckie skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Ofertę uzupełnia galanteria skórzana – torebki, teczki i paski. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport m.in. do Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji, Rosji i Irlandii. Pierwszy sklep firmowy Wojas został otwarty w 1990 roku. W 1997 roku powstała spółka Wojas Trade, która przejęła istniejące sklepy firmowe i aktywnie rozbudowywała sieć.