W sierpniu w Złotych Tarasach otworzymy pierwszy w Polsce Salon Wittchen Shoes. W przypadku marki VIP Collection (multibrandowej sieci sprzedaży galanterii skórzanej i akcesoriów, którą przejęliśmy pod koniec 2010) w ciągu najbliższych dwóch lat chcemy podwoić liczbę salonów. Obecnie posiadamy 26 sklepów. Do tej pory podpisaliśmy już 16 umów z centrami handlowymi w całej Polsce.

W planach mamy również kolejne przejęcia. Aktualnie prowadzimy wstępne rozmowy z kilkoma podmiotami. Ze względu na szybkie bogacenie się Polaków widzimy duży potencjał wzrostu segmentu dodatków i akcesoriów luksusowych w naszym kraju. Przez planowane inwestycje chcemy jeszcze bardziej wzmocnić naszą pozycję rynków w kraju i zagranicą.

Mamy bardzo ambitne plany rozwoju, na które potrzebujemy dodatkowego kapitału. W związku z tym zdecydowaliśmy się na debiut giełdowy. Pozyskanie finansowania z emisji akcji i wejście do akcjonariatu nowych inwestorów to także nowy etap w rozwoju firmy. Pojawienie się spółki na GPW rozważaliśmy już wcześniej. Wówczas nasze plany pokrzyżował kryzys finansowy. Przeprowadzenie publicznej oferty akcji i wejście na giełdę to decyzja strategiczna. Pozyskanie finansowania przez publiczną emisję akcji ma dodatkową zaletę. Po debiucie na giełdzie uzyskamy status spółki publicznej, który daje więcej możliwości finansowania inwestycji w przyszłości.

Obecnie prospekt emisyjny jest złożony w Komisji Nadzoru Finansowego. Po zatwierdzeniu prospektu w zależności od sytuacji rynkowej podejmiemy decyzję o terminie oferty publicznej. Mam nadzieję, że do debiutu dojdzie wczesną jesienią 2011.