Aktualnie salon ma powierzchnię 40 metrów kwadratowych, ale w lipcu bieżącego roku zostanie zmodernizowany, przearanżowany oraz powiększony do 61 metrów kwadratowych. Punktem zarządza kierownik regionalny – Michał Standziak.

Wszystko wskazuje na to, że sieć obuwnicza Bartek stawia na swój dalszy rozwój. Do końca 2011 roku dysponować będzie 60 sklepami firmowych, zlokalizowanymi w największych centrach handlowych, na terenie całej Polski. Ponadto intensywnie pracuje nad rozwojem poza granicami kraju, jak również nad rozszerzeniem asortymentu dostępnego w sklepach firmowych. W 2009 roku spółka wprowadziła na rynek drugą markę– nazwaną ”bb”, pod którą sprzedaje obuwie tekstylne z profilowaną wkładką skórzaną.

Obecnie buty Bartek można kupić w 56 sklepach firmowych i w 200 sklepach multibrandowych w Polsce, jak również w ponad 250 zagranicznych. Spółka posiada także sklep internetowy, który umożliwia: realizowanie wysyłek na terenie Unii Europejskiej, składanie zamówień bez konieczności rejestracji w systemie oraz pod bezpłatną infolinią.

W Manufakturze znajduje się około 260 sklepów (w tym dwa hipermarkety). A dodatkowo: centrum rozrywki i rekreacji wyposażone w kino z 15 salami, arenę do jazdy na rolkach, kręgielnię, sztuczną ścianę wspinaczkową, fitness klub i skate park oraz kompleks około 60 restauracji i kawiarni.