E-bartek notuje wzrost sprzedaży

Z danych ujawnionych przez firmę Bartek SA wynika, że w e-sklepie o domenie www.sklep.bartek.com.pl poprawiły się również takie czynniki jak liczba odsłanianych stron serwisu – czy długość wizyty na stronach sklepu – w obydwu przypadkach o 14 procent. – Także wzrost liczby tzw. unikalnych użytkowników, czyli odwiedzających liczonych pojedynczo bez względu na liczbę odwiedzin w tym czasie był wyższy o 53 procent – poinformował Mirosław Dmowski, e-commerce manager w Bartek SA.

Jego zdaniem powodem zwiększonego zainteresowania e-zakupami, nie tylko w Bartku, ale i w innych serwisach internetowych, jest głównie oszczędność czasu na dojazd do tradycyjnego sklepu i możliwość łatwiejszego wyszukiwania najtańszych ofert. Jednak liczy się tu również aktywność marketingowa samych serwisów i promocje cenowe. – W naszym e-sklepie, przy zakupie za ponad 250 zł, gratisowa jest już przesyłka. Dlatego też wielu klientów kupuje kilka par butów przy jednorazowej transakcji – mówi Mirosław Dmowski. – Dodatkowe promocje prowadzone są w każdym tygodniu, co przekłada się na większe zainteresowanie klientów, a finalnie – większy zysk spółki – dodaje.

Warto zaznaczyć, że wyniki internetowego salonu Bartka wpisują się w ogólny trend poprawy sytuacji sklepów internetowych Polsce. Według opublikowanego wspólnie przez Internet Standard i portal sklepy24.pl raportu „E-commerce”, obroty polskiego rynku commerce B2C i C2C już w 2009 roku wzrosły o 22 procent i szacowane były na 13,43 mld zł.
 

Reklama

Galeria Jurajska