W CH Wzgórze będą sklepy Alshayi

Alshaya wynajęła, w centrum dla swoich brandów następującą powierzchnię: Mothercare – 348 metrów kwadratowych, The Body Shop – 58 metrów kwadratowych, Mac – 55 metrów kwadratowych, Dorothy Perkins – 168 metrów kwadratowych, Miss Selfridge – 170 metrów kwadratowych, Top Shop – 544 metry kwadratowe.

Przestrzeń handlowa nowego Wzgórza koncentrować się będzie wokół trzech stref. Pierwszą z nich stanowić będzie strefa artykułów codziennej potrzeby. Drugą strefa rozrywki i wypoczynku. Znajdziemy w niej skupione wokół głównego placu w centrum, kino, kręgielnia, kawiarnie i restauracje. Trzecia strefa to sklepy z odzieżą tzw., fashion mix. Na łącznej powierzchni handlowej 68 tysięcy metrów kwadratowych dwupoziomowego centrum mieścić się będzie 250 sklepów. Nowy parking pomieści docelowo 1,9 tysięcy aut na siedmiu kondygnacjach. Wśród najemców centrum znajdą się również: kino Helios, sklepy: RTV Euro AGD, Reserved, Cropptown, House, Mohito, Home&You Humanic, Kazar, Wojas, Office Shoes oraz CCC.

W 2009 roku Grupa Foncière Euris, właściciel centrum handlowego Wzgórze w Gdyni, powierzyła spółce Mayland przeprowadzenie projektu odnowienia istniejącego obiektu oraz budowy nowej części centrum. Firma został również project managerem Wzgórza.

Centrum handlowe Wzgórze położone jest w bezpośrednim sąsiedztwie śródmieścia i głównych szlaków komunikacyjnych Trójmiasta, wzdłuż wielopasmowej Drogi Gdyńskiej.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016