Galeria Victoria: 2,1 mln klientów w centrum

W każdy weekend (piątek, sobota, niedziela) Galerię Victoria odwiedza średnio ponad 35 tys. osób, a w dni powszednie około 9-12 tysięcy dziennie – wynika z danych przekazanych przez firmę Viametrics, która dostarczyła do centrum system liczenia klientów.

KPP Retail, zarządca obiektu, zlecił także badania marketingowe i wizerunkowe obiektu. Ich rezultaty wskazują, że każda osoba mieszkająca w zasięgu oddziaływania Galerii Victoria statystycznie odwiedza centrum dwa razy w miesiącu. Przeprowadzono także ankietę wśród klientów, która pokazała, że ogólny poziom satysfakcji z centrum jest bardzo wysoki.

– Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z dotychczasowych wyników Galerii Victoria i śmiało możemy powiedzieć, że poziom odwiedzalności naszego centrum handlowego oraz wyniki finansowe osiągane przez najemców są lepsze niż pierwotne kalkulacje przyjęte na etapie projektu. Na podstawie danych, które posiadamy, możemy stwierdzić, że region wałbrzyski jest rynkiem o dużym potencjale – powiedziała Maria Prażuch, dyrektor ds. marketingu, Keen Property Partners Retail.

W dwupoziomowym kompleksie handlowym Galeria Victoria znajduje się supermarket Intermarché Supe, około 120 sklepów, park handlowy zajmujący powierzchnię ponad 6 tys. mkw., salon ze sprzętem elektronicznym Media Markt oraz liczne punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 tys. mkw. powierzchni handlowej. Dla klientów zmotoryzowanych przygotowanych zostało blisko 1,4 tys. naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych. Budowa Galerii Victoria rozpoczęła się w lutym 2009 r., a jej oficjalne otwarcie miało miejsce 16 października 2010 r. Wartość inwestycji wraz z planowaną częścią hotelową oraz dodatkowymi elementami to około 95 milionów euro.

 

Reklama

Galeria Jurajska