Po przebudowie dziewięciu obiektów w 2010 roku, firma Real, również w tym roku, poczyni pewne zmiany, dotyczące jej sklepów. W 2011 roku ma nastąpić remodeling trzech placówek sieci. 30 marca otwarto już pierwszy z przebudowanych obiektów. Następny w kolejności był hipermarket w Rybniku, którego otwarcie nastąpiło 25 maja.

Co więcej przedstawiciele firmy przyznają, że szukają nowych możliwości inwestycyjnych i rozważają nowe lokalizacje.

Zarząd firmy rozważą także rozszerzenie zakresu jej działalności na Internet.Obecnie trwa analiza sposobów wdrażania tego rozwiązania, przykładem ma być, przede wszystkim, działalność, otwartych w 2010 roku, w Niemczech, sklepu on-line i sklepu Drive-thru, w którym klienci składają zamówienia w sieci.

Sieć hipermarketów Real należy do Metro Group – drugiego co do wielkości, w Europie, i trzeciego, na świecie, koncernu handlowego zatrudniającego 250 tysięcy pracowników. W Polsce reprezentowany jest on przez: Real, Makro Cash&Carry, Media Markt i Saturn. Sieć hipermarketów Real powstała w Niemczech w 19992 roku. Na mapie firmy są m.in. Niemcy, gdzie Real posiada 342 placówki i jest największą siecią handlu detalicznego, Polska, Turcja, Rosja oraz Rumunia. Łącznie firma posiada 430 obiektów handlowych.

W Polsce działa ponad 50 hipermarketów Real, w których zatrudnionych jest 13,5 tysiąca osób. Sieć Real rozpoczęła działalność, w naszym kraju, pod koniec 1995 roku. Sprzedaż prowadzona jest w 36 miejscowościach i 14 województwach. A w sklepach Real dostępnych jest ponad 45 tysięcy artykułów spożywczych i przemysłowych.