Etos S.A. zaprezentował podczas Diverse Franchisee Conference strategię rozwoju firmy na lata 2011-2013. Przedstawiciele spółki poinformowali, że w tym czasie w Polsce pojawi się 50 nowych sklepów Diverse, z czego blisko połowę będą stanowić salony działające na zasadach franczyzy. Planowana łączna powierzchnia nowych punktów to 12 tysięcy metrów kwadratowych. A aktualna powierzchnia sklepów marki Diverce wynosi 20 tysięcy metrów kwadratowych.

W Polsce działa obecni ponad 150 sklepów firmowanych logo Diverse, z czego zdecydowana większość jest zlokalizowana w miejskich galeriach handlowych. Na sieć składa się blisko 90 sklepów własnych, pozostałe punkty działają na zasadach franczyzy.

W kwietniu sieć powiększyła się o cztery salony. Otwarto je w Galerii Victoria w Wałbrzychu, Galerii Agora w Bytomiu, w Pasażu Łódzkim oraz w Galerii Słonecznej.

Lokalizacje obrane na najnowsze sklepy to Galeria Twierdza w Zamościu, Gemini Park w Tarnowie, Galeria Sanowa w Przemyślu, Galeria ECHO w Kielcach, Galeria Kaskada w Szczecinie, Galeria Ostrovia w Ostrowie Wlkp., a także w Galeria Tęcza w Kaliszu.

Diverse należy do Etos SA, firmującej dodatkowo takie brandy jak CLTN i Iridium – obydwa również tworzą sieci odzieżowe. Marka powstała w 1993 roku.