Nowy sklep Douglasa zajmie w gdyńskiej galerii 300 metrów kwadratowych. Będzie to już kolejna placówka sieci w naszym kraju. Do tej pory w Polsce otwarto już 86 obiektów handlowych tej sieci, zajmujących łącznie, w 40 miastach, 23 tysiące metrów kwadratowych powierzchni. Na całym świecie natomiast istnieje ponad 1,2 tysięcy drogeriii. Douglas jest także właścicielem pierwszej w Polsce autoryzowanej perfumerii internetowej.

Z kolei powstająca właśnie we Wzgórzu placówka francuskiej sieci Sephora będzie zajmowała 319 metrów kwadratowych powierzchni. Tym sposobem w naszym kraju otwarte będą już 84 sklepy tej firmy. Tylko w samej Warszawie Sephora posiada 17 punktów sprzedaży, znajdujących się zarówno w największych centrach handlowych takich jak: Arkadia, Galeria Mokotów, Złote Tarasy, jak i w centrach o mniejszym formacie: King Cross Praga czy dawne DTC przy ul. Marszałkowskiej 116.

CH Wzgórze położone jest w bezpośrednim sąsiedztwie śródmieścia i głównych szlaków komunikacyjnych Trójmiasta, przy wielopasmowej Drodze Gdyńskiej. Właściecielem CH Wzgórze jest Grupa Foncière Euris. W 2009 roku powierzyła ona spółce Mayland przeprowadzenie projektu odnowienia istniejącego obiektu oraz budowy nowej części centrum. Firma został również project managerem Wzgórza. Przestrzeń handlowa nowego Wzgórza koncentrować się będzie wokół trzech stref: artykułów codziennej potrzeby, rozrywki i wypoczynku (kino, kręgielnia, kawiarnie i restauracje skupione wokół głównego placu wewnątrz centrum) oraz sklepów z odzieżą (fashion mix). Na łącznej powierzchni handlowej 68 tysiecy metrów kwadratowych dwupoziomowego centrum znajdzie się 250 sklepów. Nowy parking pomieści docelowo 1900 aut na siedmiu kondygnacjach.