Zarząd firmy na rok 2011 przewiduje otwarcie około 30 sklepów w systemie partnerskim i 15 sklepów własnych. Planowana łączna powierzchnia nowych punktów sprzedaży to ponad 6 500 metrów kwadratowych. W najbliższym czasie nowe placówki zostaną otwarte w takich miastach jak Warszawa, Radom, Chojnice czy Zamość. Jak informuje spółka, salony będą otwierane również w mniejszych miejscowościach, których liczba mieszkańców jest większa niż 20 tysięcy. W związku z rozbudową sieci Komex poszukuje Franczyzobiorców.

Dorota Kawalec, Brand Director i członek zarządu Spółki Komex już wcześniej zapowiadała, że będą to salony zlokalizowane nie tylko – jak dotychczas – w galeriach handlowych, ale także przy głównych ulicach miast.

– Aktualnie posiadamy blisko 150 salonów, a nad zwiększeniem atrakcyjności naszych produktów pracuje sztab projektantów. W 2010 roku reorganizowaliśmy i udoskonalaliśmy naszą markę, kierując jej rozwój w stronę potrzeb klienta, badając rynek i poszerzając ofertę produktową – mówiła Kawalec.

5.10.15. jest jedną marką projektujących i sprzedających ubranka, obuwie i akcesoria dla dzieci w Polsce. Produkty projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Ubranka dla niemowlaków, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić w 160 sklepach sieci 5.10.15. na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym.