Konkurs „Złotym Paragon” jest inicjatywą niezależnego instytutu badawczego Pentor Research International, który prowadzi analizy rynkowe, między innymi w obszarze handlu detalicznego i tworzy listy najlepszych firm w kraju.

Przy typowaniu „Lidera dystrybucji FMCG” pod uwagę brane były takie elementy jak zakres i atrakcyjność oferty towarowej, terminowość dostaw, jakość obsługi oraz systemy zamówień. Oceniali sami właściciele sklepów, którzy najlepszych dystrybutorów wskazywali w ankiecie przeprowadzonej w marcu i kwietniu bieżącego roku. Zwycięzcami zostały firmy, które zebrały największa liczbę głosów, w tym wypadku – Grupa Dystrybucyjna Tradis. – Ten sukces jest dziełem zaangażowania naszych pracowników z oddziałów i centrów dystrybucji Tradisu z całej Polski oraz z centrali. Dostrzeżone zostały nasze wspólne starania – skomentował wyróżnienie Marek Dmitruk, dyrektor marketingu Tradisu.

Firma zajmuje się dystrybucją artykułów FMCG za pośrednictwem własnych magazynów Cash&Carry i Centrę Dystrybucji. W zasięgu oddziaływania jest blisko 50 tysięcy sklepów na terenie całej Polski. Grupa Dystrybucyjna Tradis skupia takie spółki jak Tradis, Ambra i DEF, Detal Koncept, Lewiatan, Euro Sklep.