Wittchen: Dobry 2010 rok

Firma zanotowała w 2010 wzrost zarówno na poziomie operacyjnym, jak i netto i powróciła w tym roku do poziomu zysków osiąganych w dobrym 2008. Ma być jeszcze lepiej, zapewnia Jędrzej Wittchen. – Branża, w jakiej działamy podlega dużej sezonowości, ale analizując wzrastający popyt na dobra luksusowe oraz rosnącą sprzedaż w pierwszych miesiącach tego roku, spodziewamy się jeszcze lepszych przychodów w 2011 roku – mówi.

Plany spółki na najbliższą przyszłość skupiają się na dwóch priorytetowych punktach – wprowadzeniu spółki na Giełdę Papierów Wartościowych, co ma nastąpić już jesienią tego roku, a także otworzeniu nowego segmentu sprzedaży – obuwniczego, w postaci Wittchen Shoes. Co istotne, środki pozyskane z emisji akcji spółki mają zostać przekazane właśnie na dalszy rozwój sieci (na rynku pojawią się nowe salony zarówno marki Wittchen, jak i VIP Colection). Planowo do końca roku firma chce podwoić liczbę multibrandowych sklepów VIP Colection z galanterią skórzaną i akcesoriami. Jędrzej Wittchen już wcześniej podawał, że sieć sklepów z tym logo powiększy się do ponad 50 w ciągu dwóch następnych lat. Większość z nich będzie otwieranych w galeriach handlowych. Już teraz podpisanych jest 16 umów najmu na nowe lokalizacje z centrami handlowymi w całej Polsce.
 

Reklama

Galeria Jurajska