Millenium Hall z „ Czasem na herbatę”

Salon marki „ Czas na herbatę” usytuowany zostanie na poziomie 0 i zajmie ok. 22 metry kwadratowe powierzchni. W skład sieci obecnie wchodzą 34 sklepy firmowe, mieszczące się w miastach: Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Gdańsk, Gdynia, Gorzów Wielkopolski, Koszalin, Kraków, Krasnystaw, Łódź, Olsztyn, Opole, Piła, Płock, Poznań, Puławy, Radom, Tarnów, Warszawa, Wrocław i Zabrze. Ponadto Progressive jest także właścicielem 59 punktów firmowych na terenie Polski i 90 na terenie Czech prosperujących na zasadach franchisingu.

Otwarcie Millenium Hall zaplanowane jest na październik 2011 roku. Nowoczesne centrum ma spełniać kilka funkcji. Przede wszystkim handlowo- biznesową, ale także kulturalno- rozrywkową, rekreacyjną oraz hotelową i konferencyjną. Millenium Hall będzie wyróżniało się czterema tematycznymi pasażami: Pasażem Sztuki, Filozofii, Przyrody i Pasażem Nauki. Każda z tych przestrzeni ma się wyróżniać określonym klimatem i stylem. Za wystrój wnętrz odpowiedzialna jest Magdalena Mika-Kosior, autorka projektu wnętrz z Cushman & Wakefield Polska.

Łączna powierzchnia Millenium Hall wynosić będzie 110 000 m2. Powierzchnię wynajmować ma około 250 najemców. Inwestorem obiektu jest Develop Investment Sp. z o.o.
 

Reklama

Galeria Jurajska