Lekarz w galerii handlowej

Z badania wywnioskować można, że do przychodni lub centrum medycznego zlokalizowanego w galerii handlowej, chętnie zapisałoby się 69 procent kobiet i 56 procent mężczyzn. Z drugiej strony centra handlowe, wraz z rozwojem rynku, wyraźnie zmieniają swój charakter. I dziś klienci oczekują od tego typu obiektów znacznie więcej niż tylko możliwości zrobienia zakupów i skorzystania z oferty strefy rozrywki. Chcą się też w nich leczyć, odchudzać i poprawiać swoją urodę – wynika z ankiety.

Ten trend potwierdz również Marta Drzewiecka, dyrektor ds. marketingu Silesia City Center. – Chcemy mieć wszystko (sklepy, usługi) pod jednym dachem, na jednej ulicy – to kwestia wygody – zaznacza.

Najbardziej oczekiwanym specjalistą, do gabinetu którego można byłoby udać się przy okazji robienia zakupów, jest stomatolog. Tak twierdzi ponad 79 procent pytanych. Nieco mniej, bo 67 procent ankietowanych, wskazało na dermatologa. Uczestnicy badania zgłaszali również potrzebę obecności w centrach handlowych gabinetu laryngologicznego (43 procent respondentów). Jednak co ciekawe, najbardziej oczekiwaną w centrum handlowym profesją jest chirurgia plastyczna. 95 procent ankietowanych nie miałoby nie przeciwko skorzystaniu z porad specjalisty wtym zakresie lub wstrzyknięcia sobie botoxu w przerwie pomiędzy zakupami.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016