Opolska Karolinka z nowymi sklepami

Market ze sprzętem elektronicznym Media Expert zajął powierzchnię 1,4 tysiąca metrów kwadratowych. Sieć ma już w Polsce 243 sklepy.

Z kolei posiadająca księgarnie w 77 miastach naszego kraju sieć Matras wynajęła powierzchnię 111 metrów kwadratowych.

Najmniejszą powierzchnię, 70 metrów kwadratowych zajęła placówka marki Krakowski Kredens.

Centrum Handlowe Karolinka jest największym i pierwszym projektem zrealizowanym przez firmę Mayland. Łączna powierzchnia kompleksu wynosi 70 tysięcy metrów kwadratowych i stanowi największe centrum handlowe w Opolu. Karolinka jest podzielona na dwie części – część handlową ze sklepami i hipermarketem Real oraz część wyposażenia wnętrz z Leroy Marlin i innymi sklepami specjalistycznymi.

Właścicielem centrum handlowego Karolinka od ponad roku jest fundusz inwestycyjny MGPA Europe Fund III, który za centra handlowe Karolinka w Opolu, Pogoria w Dąbrowie Górniczej i opcję zakupu trzeciego centrum usytuowanego w Słupsku (centrum Jantar) zapłacił 236 milionów euro. MGPA jest prywatną grupą kapitałową działającą w Europie i Azji. Spółka zarządza nieruchomościami o łącznej wartości 11 miliarda dolarów. MGPA działa aktywnie na polskim rynku od ponad sześciu lat.

 

Reklama

Galeria Jurajska