Marcin Andruszko, dyrektor ds., wynajmu Parkridge Retail Development twierdzi, że komercjalizacja centrum jest już na zaawansowanym etapie.

– Umowa z Mango została podpisana w ubiegłym tygodniu. A w ciągu najbliższych trzech tygodni podpiszemy umowy z kolejnymi znanymi markami odzieżowymi w Polsce i na świecie. Jeśli uda się wszystko dopiąć na ostatni guzik, będzie to stanowiło 60 procent powierzchni, którą mamy do udostępnienia. Myślę, że całość centrum wynajmiemy na pięć miesięcy przed planowanym otwarciem. – mówi Andruszko. – Focus Mall Gliwice to kompleks w którym siedemdziesiątkilka procent powierzchni zajmą sieci odzieżowe, a resztę, jak we wszystkich dobrych centrach handlowych, akcesoria, wyposażenie wnętrz, elektronika użytkowa, sieć spożywcza, restauracje z obsługą kelnerską i food court, a u nas dodatkowo Multikino i fitness club. Planowana data otwarcia to trzeci kwartał 2013 – dodaje.

Parkridge Retail Development pozyskał dla Focus Mall już m.in. takie sieci, jak House, Cropp, Daichmann, Reserved, Promod, Tatuum, Mohito, Intersport, MediaSat, a także marki sportowe Adidas, Nike i Reebok czy sieci kosmetyczne Sephora i Douglas. Za wynajem powierzchni handlowo- usługowej w obiekcie odpowiada dział leasingu Parkridge Retail Development oraz BOIG Property Consulting.