Butik w szczecińskim centrum będzie miał 100 metrów kwadratowych powierzchni. Ruszy z dniem otwarcia centrum.

Umowę z centrum handlowym Kaskada podpisaliśmy już 3 lata temu. To norma, ponieważ takie umowy z dopiero powstającymi centrami podpisuje się już na kilka lat wcześniej. Otwarcie naszego butiku jak i całego centrum planowane jest na przełom września i października tego roku.- poinformował nas Andrzej Popis nadzorujący otwarcie nowych salonów Deni Cler.

Jak twierdzą przedstawiciele Deni Clair to tylko początek rozszerzania zakresu działalności firmy. Bo jeszcze w tym roku marka ma oddać do użytku dwa kolejne sklepy. Obecnie zarząd firmy toczy się rozmowy z reprezentantami innych dużych centrów handlowych. Nie chcą jednak zdradzać, z kim toczone są pertraktacje zanim nie zostaną sfinalizowane konkretne umowy. Dodatkowo oprócz poszerzenia kanałów dystrybucji trwają prace nad nowym wizerunkiem firmy i ofertą promocyjną dla klientów.

Deni Cler Cler powstała w Mediolanie w roku 1972. Włoska firma, która na polskim rynku pojawiła się w 1991 roku systematycznie rozwija dystrybucję. Obecnie posiada 30 salonów zlokalizowanych w największych miastach w Polsce. Prezes marki Katarzyna Niezgoda poinformowała na łamach Rzeczypospolitej, że obecnie prowadzone są także prace nad nowym wizerunkiem i ofertą promocyjną. Deni Cler jednocześnie chce rozwijać zarówno sieć sprzedaży, jak i poszerzać swoją ofertę.

Galeria Kaskada będzie miała 110 tysięcy metrów kwadratowych. Powierzchnia handlowa centrum wyniesie 43 tysiące metrów kwadratowych. Aktualnie dobiega końca proces komercjalizacji, zatem wkrótce na trzech poziomach galerii znajdzie się blisko 140 sklepów, restauracji oraz punktów usługowych. W gronie najemców pojawi się 35 marek, które po raz pierwszy otworzą lokale w Szczecinie. Wśród nich: Van Graaf, C&A, Bershka, Pull&Bear., Massimo Duty, New Look, River Island, , Max Mara, Weekend, sklep obuwniczy Humanic oraz marka Intersport. Ponadto w centrum powstaną delikatesy Alma I sklep elektroniczny Saturn.