LPP: 182 mln zł przychodów w maju

Inwestycja Gant Development na warszawskiej Woli

Inwestycja Gant Development na warszawskiej Woli

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2011 roku wyniosła około 885 mln zł, co stanowi 22-procentowy wzrost względem tego samego okresu w ubiegłym roku. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży osiągnęła poziom 62 procent i była wyższa o około 5 punktów procentowych od zrealizowanej w maju roku poprzedniego.

Łączna powierzchnia sklepów sieci LPP, czyli Reserved, Cropp, House, Mohito, wyniosła na koniec 2010 roku 322,7 tysiące metrów kwadratowych. Firma przewiduje, że pod koniec 2011 roku liczba ta zwiększy się do 349 tysięcy metrów kwadratowych łącznie w Polsce i zagranicą. Na sklepy wyprzedażowe spółka chce przeznaczyć dodatkową powierzchnię 900 metrów kwadratowych. Na nowe lokale firma wygospodaruje 60 mln zł.

LPP SA od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do 12 europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Pierwszy sklep pod logo Reserved został otworzony w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Do dzisiaj powstało około 270 salonów w Europie. Z kolei marka Mohito pojawiła się na rynku w lipcu 2008 roku. Obecnie ma 53 salonów w Europie Środkowej . Marka House posiada 177 salonów krajowych i 110 w krajach europejskich. Ubrania Croppa można dziś kupić w 168 krajowych salonach i 70 europejskich.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016