Aktualnie sieć z obuwiem dziecięcym Bartek dysponuje 56 sklepami firmowymi, z czego 23 prowadzonych jest na zasadzie franczyzy. Do końca tego roku na pewno powstaną jeszcze cztery placówki handlowe. Jednak przy ich tworzeniu firma nie będzie rozwijać współpracy z franczyzobiorcami, będą to sklepy własne. Kolejne salony mają być otwierane w centrach i galeriach handlowych w największych miastach Polski. Lokale wynajmowane na potrzeby Bartka liczą zwykle od 60 do 100 metrów kwadratowych.

Ostatnia istotna zmiana w sieci Bartek dotyczyła salonu w łódzkiej Manufakturze. Do 17 maja salon ten działał na zasadzie umowy franczyzowej, został jednak wcielony w struktury właściciela marki, firmy Bartek SA. Obecnie sklep ma około 40 metrów kwadratowych powierzchni – w lipcu 2011 roku ulegnie modernizacji i zostanie powiększony do blisko 61 metrów kwadratowych.

Bartek SA to polski producent obuwia dziecięcego. W swoich placówkach handlowych firma prowadzi sprzedaż towaru własnego, ale także asortymentu takich marek jak Puma, Columbia, Etnies czy Geox. Poza obuwiem, w sklepach Bartek można znaleźć również skarpetki, rajstopy, plecaki, czapki, piżamki dziecięce, płaszcze przeciwdeszczowe, a także impregnaty do pielęgnacji obuwia.