Wówczas wyniosły one 13,687 tysięcy zł. Co więcej w maju bieżącego roku przychody z porównywalnych sklepów sieci wzrosły o cztery procent w stosunku do ubiegłego roku. Największe wzrosty sprzedaży dotyczyły następujących grup asortymentu: team sport, rowery, łyżworolki, multisport (sprzęt i tekstylia).
Dobre wyniki finansowe mają oczywiście swoje przełożenie na powstawanie kolejnych –placówek firmy. Jeszcze na początku tego miesiąca przedstawiciele Intersportu zapowiedzieli otwarcie kolejnych placówek sieci. Jesienią tego roku sklepy tej marki pojawią się w szczecińskiej Galerii Kaskada oraz w rzeszowskim Millenium Hall. Pierwszy z nich będzie miał 993, drugi 1101 metrów kwadratowych powierzchni.

Grupa Intersport jest organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. Posiada pięć tysięcy sklepów w ponad 30 krajach. Przeszło 80 procent jej przychodów generowanych jest na rynku europejskim (uwzględniając Rosję), co przekłada się na około 17 procentowy udział w tym rynku. W Polsce salony Intersportu znajdują się w 17 największych miastach m.in. w warszawskiej Arkadii oraz Złotych Tarasach, CH Borek we Wrocłąwiu, Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz łódzkiej Manufakturze.