Manufaktura: Kolejny etap funkcjonowania

Wojciech Grendziński

Wojciech Grendziński

Doceniana jest również przez odwiedzających ją klientów. Potwierdzają to liczne nagrody uzyskane przez nas w tym czasie. Nie zamierzamy jednak spocząć na laurach. Przyjęta przez nas polityka marketingowa opiera się na długofalowych działaniach odpowiednio pozycjonujących projekt, a jego specyfika daje w tym zakresie wiele możliwości. Teraz, kiedy wygasły pięcioletnie umowy z najemcami, realizujemy naszą strategię tenant mix, stąd nowe marki w Manufakturze – w tym łódzkie debiuty – takie jak: Rage Age by Czapul, LTB Coccinelle czy Pepe Jeans. Przed nami otwarcia salonów Liu Jo, Enjoy, Happy Mum, Extreme Intimo oraz pierwszej w Łodzi restauracji Burger King.

Warte podkreślenia jest również zaangażowanie Manufaktury w rozwój i promocję Łodzi oraz wspieranie lokalnych inicjatyw. Przykładem mogą być tu urodziny centrum połączone ze Świętem Łodzi, urodziny Juliana Tuwima, współpraca z organizatorami imprez kulturalnych i festiwali.

Zabytkowa przestrzeń sprzyja organizacji różnorodnych wydarzeń i spędzaniu tu czasu wolnego. Mamy wciąż nowe pomysły na wydarzenia i szukamy kolejnych. Dbamy także o to, aby przygotowywana oferta była atrakcyjna dla różnych grup odbiorców. Jedni przychodzą do Manufaktury na recitale i spektakle do Teatru Małego inni na warsztaty modowe Muzeum Fabryki, jeszcze inni grają w siatkówkę na plaży lub przychodzą z dziećmi na imprezy organizowane dla najmłodszych.

Reklama

Galeria Jurajska