Answear.com: dwie nowe lokalizacje w CH

Galeria Grodova

– Stawiamy na dalszy rozwój sieci. Do końca roku planujemy dwa otwarcia. Prowadzimy rozmowy w sprawie kolejnych lokalizacji – powiedziała Justyna Dziegieć, przedstawiciel Answear.com. Na razie firma nie zdradza potencjalnych obiektów dla nowych sklepów.

Salony w centrach handlowych będą tworzone w oparciu o model sprzedaży wielokanałowej – klient będzie mógł skorzystać z oferty sieci stacjonarnej uzupełnionej o asortyment dostępny przez internet. Answear.com rozwija także swój e-sklep. – Obecnej mamy w ofercie prawie 5500 modeli niemal 100 marek. Nowe kolekcje pojawią się w ciągu kilku tygodni. Do końca roku oferta powiększy się między innymi o produkty Calvin Klein, Hugo Boss, Nooka, Khujo, Superdry, Hilfiger Denim, Fracomina, Guess by Marciano, One Green Elephant, Chinese Laundry, Vagabong, Iron Fist, Nikita czy obuwie Lacoste. Stawiamy również na rozwój działu akcesoria i gadżety. Sukcesem okazało się wprowadzenie do sprzedaży rowerów Create – dodaje Justyna Dziegieć.

Pomysłodawcą koncepcji multibrandowej platformy łączącej e-commerce i tradycyjną sieć handlową jest twórca sukcesu marek House i Mohito (Artman SA) – Krzysztof Bajołek. Jest on także prezesem spółki będącej właścicielem Answear.com.
 

Reklama

Galeria Jurajska