Obsługa serwisowa oferowana przez Uniscale obejmuje opiekę nad sprzętem zainstalowanym w placówkach sieci handlowych, której celem jest zminimalizowanie awarii i przestojów poprzez stałą kontrolę stanu technicznego urządzeń. Usługi serwisowe mogą być wykonywane na wezwanie bądź na podstawie umów serwisowych.

– Jesteśmy przygotowani do obsługi serwisowej sieci handlowych, które nie tylko posiadają więcej niż kilkadziesiąt placówek handlowych na terenie całego kraju, ale i korzystają z różnych urządzeń wielu producentów – mówi Włodzimierz Kander, prezes firmy Uniscale.

Ponadto firma sprzedaje, dostarcza i instaluje części zamienne do urządzeń różnych producentów i przy zachowaniu gwarancji na wszystkie wymienione części. Dodatkowo dla klientów, którzy podpisali stałe umowy serwisowe, dostępna jest bezpłatna konsultacjcja telefoniczna dostępną 24 godziny na dobę.
Uniscale przeprowadza także szkolenia dla personelu, które każdorazowo potwierdzane są odpowiednim certyfikatem.

Oprócz usług serwisowych spółka dostarcza dedykowane rozwiązania dla sieci handlowych, takie jak: system Net Tick IT do zarządzania informacjami dla konsumentów i prowadzenia marketingu, system etykiet elektronicznych epop w technologii e-papieru oraz wagi multimedialne.