– Otwarcie Biedronki w centrum King Square w Krakowie wskazuje na chęć wzmocnienia odwiedzalności tej lokalizacji, a także na dopasowanie sklepu spożywczego do profilu potencjalnych klientów centrum – powiedziała Magdalena Frątczak, dyrektor działu powierzchni handlowych CB Richard Ellis. – Sklepy dyskontowe typu Biedronka poszukują lokalizacji w pobliżu osiedli mieszkaniowych i najczęściej odwiedzane są przez klientów poszukujących tańszych produktów o dobrej jakości, ale bez wskazania jego marki – dodaje.

Obok zapowiadanego marketu w centrum pojawi się także klub fitness i restauracja.

Centrum handlowe King Square powstało przy ul. Powstańców Wielkopolskich, w pobliżu Stawu Płaszowskiego w Krakowie. Galeria składa się z trzech dwupiętrowych budynków, na których powstaną powierzchnie handlowe, biurowe oraz hurtowe. Docelowo w centrum ma znaleźć się 194 sklepów, lokali usługowych i gastronomicznych. Pierwszy budynek został oddany do użytku w październiku ubiegłego roku. Kolejny, budynek, ma zacząć działać w II kwartale 2011 roku. Zaplanowano także powstanie ponad 500 miejsc parkingowych: 184 w części naziemnej oraz 328 w garażu podziemnym. Inwestorem obiektu jest firma King-Skór, której właścicielami są Stanisław i Leszek Kałafutowie.