Hilfiger Stores na potrzeby nowego butiku wynajął w Fashion House w Piasecznie 300 metrów kwadratowych powierzchni sprzedaży. Tommy Hilfiger to odzieżowa marka modowa z segmentu casual – w nowym sklepie klienci odnajdą ubrania nieoficjalne oraz propozycje weekendowe o sportowym charakterze.W Piasecznie dołączył do takich brandów jak Max Mara, Weekend by Max Mara, Marella, Pennyblack, Coccinelle, Baldinini i Pollini, marki oferowane w salonie Lilla Store: Armani Jeans, Guess Jeans, Guess by Marciano, Calvin Klein, RED Valentino, Liu Jo, a także Trussardi i Pinko. Salony tych marek pojawiły się w tutejszym Fashion House w ciągu ostatniego roku.

Centrum outletowe Fashion House w Piasecznie koło Warszawy dysponuje 17 tysiącami metrów kwadratowych powierzchni najmu. Na tej przestrzeni działa około 120 sklepów. Obiekt został oddany do użytku w grudniu 2005 roku. Budynek i wnętrze architektonicznie odwołuje się do warszawskiego Starego Miasta.

Właścicielem Fashion House w Piasecznie jest Polonia Property Funds. Fundusz w swoim portfelu posiada również dwa inne centra outletowe, działające w tej samej grupie: Fashion House Sosnowiec oraz Fashion House Gdańsk. Pierwsze powstało w lutym 2004 roku, drugie w październiku 2005 roku.