Intermarche wchodzi do centrów handlowych

Strategia rozwoju sieci placówek Intermarche przewiduje wchodzenie do galerii handlowych jako operator spożywczy. Do tej pory supermarkety spożywcze Muszkieterów pojawiły się w galerii Twierdza Zamość, Galerii Victoria w Wałbrzychu oraz w Galerii Leszno, gdzie funkcjonuje największy w Polsce sklep Intermarche – ma 2,8 tysięcy metrów kwadratowych. – Prowadzimy rozmowy także z innymi inwestorami centrów handlowych. Na razie jednak, nie mogę zdradzić, o które lokalizacje chodzi – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet.pl Bartłomiej Tarłowski, przedstawiciel Grupy Muszkieterów.

Firma jest także zainteresowana inwestycjami w parkach handlowych z konceptem supermarketu typu „dom i ogród” – Bricomarche. – Taka formuła jest dla nas interesująca szczególnie w mniejszych miastach. Poza tym jesteśmy inwestorami dwu obiektów w Gryfinie i Świebodzinie, gdzie nasze sklepy będą najemcami wiodącymi – dodaje Bartłomiej Tarłowski.

Grupa Muszkieterów rozwija także sieć sklepów wolnostojących opartych na zasadzie franczyzy. Firma ma w planach wejście na rynek Mazowsza. Do końca 2011 roku w całym kraju ma funkcjonować 40 nowych supermarketów działających pod szyldem obu sieci.

GM jest zrzeszeniem ponad 180 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczyobecnie 163 supermarkety Intermarché oraz 75 sklepów Bricomarché. W 2010 roku jej obroty przekroczyły 3,61 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska.
 

Reklama

Galeria Jurajska