Digital Signage to jeden z elementów komunikacji cyfrowej, polegający na instalacji nośników typu LCD, LED, display plazma, na których możliwa jest m.in. emisja treści reklamowych. Systemy te są wykorzystywane na lotniskach, dworcach, centrach handlowych oraz w punktach sprzedaży.

– Galerie handlowe od dawna korzystają z instalacji Digital Signage, a sieci handlowe powoli zaczynają łagodniejszym okiem spoglądać na ten dodatkowy sposób generowania przychodów – mówi Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu, dyrektor ds. handlowych firmy Internet Media Service, która zarządza systemami DS w 19. galeriach handlowych na terenie kraju (m.in. w warszawskiej Galerii Mokotów, Złotych Tarasach, łódzkiej Manufakturze i poznańskim Starym Browarze), a także w salonach trzech marek sprzedających odzież dla młodzieży: Diverse, House i Cropp.

Systemy DS służą również tworzeniu medium dla poszczególnych klientów: ¬– Ekrany DS. umożliwiają przekaz wizerunkowy marki, informacje o promocjach, ważnych wydarzeniach. Nasza firma kładzie również duży nacisk, aby poprzez materiały neutralne (pogoda, informacje o imieninach, ciekawostki ze świata nauki i sztuki, zdjęcia natury) budować własną telewizję na potrzeby klienta – dodaje Wojciech Grendziński.

Spółka Internet Media Services SA produkuje i emituje przekazy reklamowe oraz treści wizualno-informacyjne na ekranach plazmowych w galeriach handlowych. Firma świadczy także usługi z zakresu marketingu sensorycznego. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii, wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klientów.